reklama

Poďakovanie komunálneho politika

Vážení spoluobčania, milí voliči. Ako sa tak dívam do kalendára, už ani nepovažujem za potrebné sa vám poďakovať. Preto následujúce vety berte skôr ako oslovenie a nie ako poďakovanie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nebolo vás veľa, tých ortodoxných voličov, ktorí ste mi dali svoj hlas, no i napriek tomu som vo voľbách uspel. Ako správni Slováci, ste opäť volili sľuby pred skutkami a tak ste zase dokázali svetu, že ohnutý chrbát pred pánom veľkomožným je vám i naďalej blízky. Ja osobne tento národ a túto komunálnu politiku veľmi milujem, a keby som to vedel skôr, nikdy by som nestrácal čas učením.

V najbližšej dobe plánujem si poriadne finančne polepšiť, či už samoodmeňovaním, alebo platom, na ktorý sa mi poskladáte vy, daňovníci. Účty budem skladať len svojim poslancom, ktorých odmeny v rukách budem mať stále iba ja. Platom a funkciou si vždy obhájim svoj niekoľkomiliónový, rýchlo nadobudnutý, legálny majetok. Zmluvy, ktoré budem schvaľovať a uzatvárať, musia byť výlučne výhodné len pre moju peňaženku, pretože legislatívna džungľa a krivky paragrafov budú stáť pri mne nablízku. Aké múdre, aké spravodlivé, aké demokratické.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Počas svojho funkčného obdobia ešte na niečo zaiste prídem. Učiť sa mám od koho. Zatiaľ sa vám na tri a pol roka odmlčím, aby som vás šesť mesiacov pred ďalšími komunálnymi voľbami opäť oslovil. A pretože som si istý, že ani dvadsať rokov po revolúcii vás určite nezmení, zase vám niečo nasľubujem a možno aj niečo nalejem.

Dovtedy mi moji drahí voliči hovorte - pán starosta.

Alojz Mišaga

Alojz Mišaga

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

realista Zoznam autorových rubrík:  NekompromisneMôj názorÚletHudbaTakí smeŽijú medzi namiSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu